Tan Taşçı - Git Gidebilirsen Şarkı Sözü

Zekai Tunca 50.yıl Ustaya Saygı albümünden Tan Taşçının seslendirdiği Git Gidebilirsen şarkısının sözleri ve klipli youtube linki sizlerle..




Gözyaşımda Saklısın Ağlayamam Ben 
Düşeceksin Sanırım Kirpiklerimden 
Damarımda Kan Olup Dolaşıyorken 
Beni Böyle Bırak Git Git Gidebilirsen 

Git Mutlu Olacaksan Beni Düşünme 
Sen İyi Bak Kendine Beni Dert Etme 
Önce Beni Bir Dinle Bir Bak Halime 
Beni Böyle Bırak Git Git Gidebilirsen 

Bir Kapanmaz Yarayla Böyle Çaresiz 
Belki Yine Yaşarım Sevgisiz Sensiz 
Git Yolun Gülle Dolsun Güller Dikensiz
Beni Böyle Bırak Git Git Gidebilirsen 

Git Mutlu Olacaksan Beni Düşünme 
Sen İyi Bak Kendine Beni Dert Etme 
Önce Beni Bir Dinle Bir Bak Halime 
Beni Böyle Bırak Git Git Gidebilirsen 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Killa Hakan ft Eko Fresh ve Ayaz Kaplı Geçti Zaman Şarkı Sözü

Melek Mosso - Keklik Gibi Şarkı Sözü

Sagopa Kajmer - Neyse Şarkı Sözü