Nalan ft Kutsi - Yaralandım Şarkı Sözü

Nalan'ın en beğenilen şarkılarının başında gelen Yaralandım şarkısı Kutsi düeti ile bizlerle.
Yakın zamanda Özgür Can Çoban tarafından da başarıyla seslendirilen şarkıyı Kutsi ile birlikte başarıyla seslendirmişler.
Nalan ft Kutsi Yaralandım Şarkısının Sözleri sizlerle

Günahını bana bırak
Sevabın senin olsun
Üzülmedin benim için
Bu kadar taş mı kalbin

Ben zaten acıların gözdesi oldum
En tatlı yalanların kölesi oldum
Daha Çok acı verme git
Düşünme hiç
Hadi git

Yaralandım yaralandım
Karalandım karalandım
Bir günahın boynundayım
Yar bunaldım

Daha çok acı verme git 
Düşünme hiç
Hadi git



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Killa Hakan ft Eko Fresh ve Ayaz Kaplı Geçti Zaman Şarkı Sözü

Melek Mosso - Keklik Gibi Şarkı Sözü

Sagopa Kajmer - Neyse Şarkı Sözü