Çukur Dizi Müziği Betül Haydin - Kara Toprak Şarkı Sözü

Pandora Band grubunun muhteşem sesli solisti Betül Haydin'in solo teklisi Aşık Veysel Coverı Kara Toprak oldu.Dizi ilk defa Çukur dizisinde çalındı.Herkesin bildiği şarkının sözlerini sizlerle tekrar paylaşalım.

Dost dost diye nice nicesine sarıldım
Benim sadık yârim kara topraktır
Beyhude dolandım (ey yar) boşa yoruldum
Benim sadık yârim kara topraktır

Havaya bakarsam hava alırım
Toprağa bakarsam dua alırım
Topraktan ayrılsam nerde kalırım
Benim sâdık yârim kara topraktır

Her kim ki olursa bu sırra mazhar
Dünyaya bırakır ölmez bir eser
Gün gelir Veysel'i bağrına basar
Benim sâdık yârim kara topraktır



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Killa Hakan ft Eko Fresh ve Ayaz Kaplı Geçti Zaman Şarkı Sözü

Melek Mosso - Keklik Gibi Şarkı Sözü

Sagopa Kajmer - Neyse Şarkı Sözü