Aleyna Tilki - Dipsiz Kuyum Şarkı Sözü

Dipsiz Kuyum Şarkı Sözü

Misafir çocuğu gibiydin
Geldin dağıttın gittin
Ben her gün kokunu öperdim
Yazıp sustuğum sendin

Gönül almayı bilmeyene
Ömür emanet edilmez
Kaderin izin vermediğine
Şansın gücü yetmez

Düşmeye doyamadığım dipsiz kuyumdun
Kırılan hayallerimin başrolü oldun
Seni affedecek yollar bulmaktan yoruldum
Seni ben gibi kim sever sanıyorsun?

Misafir çocuğu gibiydin
Geldin dağıttın gittin
Ben her gün kokunu öperdim
Yazıp sustuğum sendin

Gönül almayı bilmeyene
Ömür emanet edilmez
Kaderin izin vermediğine
Şansın gücü yetmez

Düşmeye doyamadığım dipsiz kuyumdun
Kırılan hayallerimin başrolü oldun
Seni affedecek yollar bulmaktan yoruldum
Seni ben gibi kim sever sanıyorsun?

Düşmeye doyamadığım dipsiz kuyumdun
Kırılan hayallerimin başrolü oldun
Seni affedecek yollar bulmaktan yoruldum
Seni ben gibi kim sever sanıyorsun?


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Killa Hakan ft Eko Fresh ve Ayaz Kaplı Geçti Zaman Şarkı Sözü

Melek Mosso - Keklik Gibi Şarkı Sözü

Sagopa Kajmer - Neyse Şarkı Sözü